wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Płatności i dostawa
Kontakt
  • poolmate.pl
    BARTPOL Sp. z o.o.
    ul. Głogowska 218
    60-104 Poznań
    NIP: PL6932050703

  • E-mail:info@poolmate.pl
  • Telefon+ 48 607 531 181
    +48 61 661 61 78
  • Fax+48 61 661 61 78
  • Godziny działania sklepupon. - pt. 9.00 - 15:00
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Płatności i dostawa

W naszym sklepie udostępniliśmy następujące kanały płatności:

  1. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki. Przy wyborze tej opcji Klient zobowiązany jest do uiszczenia zapłaty za zamówiony towar do rąk kuriera dostarczającego przesyłkę.

  2. Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy. Przy wyborze tej opcji, Klient po zakończeniu procedury składania zamówienia otrzyma na adres poczty elektronicznej informacje niezbędne do dokonania płatności na rachunek bankowy Sprzedawcy.

  3. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU. Przy wyborze tej opcji Klient w procesie składania zamówienia zostanie przekierowany na stronę partnera rozliczeniowego, gdzie będą udostępnione kanały płatności elektronicznych.

W naszym sklepie dostępne są następujące sposoby dostawy lub odbioru zakupionego towaru:

  1. Paczka kurierska po wcześniejszym dokonaniu płatności.

    1. W przypadku dokonania płatności przelewem tradycyjnym przesyłka zostanie wysłana w ciągu dwóch dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, o ile w opisie produktu nie określono innego czasu wysyłki. W większości przypadków płatności księgowane są w następnym dniu roboczym po dniu dokonania płatności.

    2. W przypadku dokonania płatności elektronicznej za pośrednictwem platformy płatności udostępnionej przez agenta rozliczeniowego PayU, przesyłka zostanie wysłana w terminie do dwóch dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie rozliczeniowy Sprzedawcy, o ile w opisie produktu nie określono innego czasu wysyłki. W praktyce płatności są księgowane w czasie od kilku do kilkunastu minut od momentu złożenia dyspozycji na platformie agenta rozliczeniowego.

  2. Przesyłka pocztowa polecona realizowana przez Pocztę Polską S.A. po wcześniejszym dokonaniu płatności.

    1. W przypadku dokonania płatności przelewem tradycyjnym przesyłka zostanie wysłana w ciągu dwóch dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, o ile w opisie produktu nie określono innego czasu wysyłki. W większości przypadków płatności księgowane są w następnym dniu roboczym po dniu dokonania płatności.

    2. W przypadku dokonania płatności elektronicznej za pośrednictwem platformy płatności udostępnionej przez agenta rozliczeniowego PayU, przesyłka zostanie wysłana w terminie do dwóch dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie rozliczeniowy Sprzedawcy, o ile w opisie produktu nie określono innego czasu wysyłki. W praktyce płatności są księgowane w czasie od kilku do kilkunastu minut od momentu złożenia dyspozycji na platformie agenta rozliczeniowego.

  3. Paczka kurierska za pobraniem. W przypadku wyboru tej opcji zamówiony towar zostanie wysłany do Państwa w terminie do dwóch dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, a zapłata ceny zostanie przyjęta w gotówce przez kuriera.

  4. Odbiór osobisty pod adresem: ul. Głogowska 218, 60-461 Poznań. W przypadku wyboru tej opcji dostawy konieczne jest wcześniejsze umówienie terminu o godziny odbioru. Zapłata ceny zostanie przyjęta w gotówce przez osobę wydająca towar.  

 Uwaga!

  1. Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  2. Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności.

  3. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 5 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Czas ten należy liczyć w następujący sposób:

    1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektroniczne - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

    2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

  4. Zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego w razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, w szczególności do sporządzenie protokołu szkody.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl